preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vijesti

Kooperativna metoda učenja u našem razredu

Jedna od novih saznanja koje nam je omogućio Erasmus+ KA1 projekt naše Škole  „Iskorak u budućnost“ je kooperativna metoda učenja.

Kooperativno učenje je rad u malim grupama, gdje učenici samostalno proučavaju zadani materijal vodeći računa da svaki član u grupi bude uključen u rad. Metoda koja svakom pruža priliku za bolji pristup procesu učenja i za bolje stjecanje interkulturalnih kompetencija, razbijanje stereotipa te drugačiji pristup procesu učenja.


ONA OMOGUĆUJE:

  • Strukturirane grupe
  • Učenici su sami odgovorni za svoje učenje kao i za učenje ostalih
  • Male grupe učenika raznih razina znanja i statusa u razredu uče zajedno
  • Svatko ima posebnu ulogu u grupi 
  • Svi članovi grupe su odgovorni da svi u grupi razumiju zadatak
  • Uspjeh jednog člana skupine pomaže drugom biti uspješniji
  • Zadatak zahtijeva međusobnu suradnju, različite sposobnosti i vještine
  • Nitko nije završio sa zadatkom dok svi nisu završili

 

ULOGE:

  • Organizator - brine se o tome da li su svi članovi grupe razumjeli zadatak, kako doći do rješenja, da svi članovi sudjeluju u rješavanju zadatka,  ako nekome u grupi nešto nije jasno u zadatku on jedini smije pozvati učitelja
  • Izvjestitelj - piše bilješke, diskutira s grupom što će i kako prezentirati, organizira prezentiranje tako da je svaki od člana grupe uključen, organizira prezentiranje rješenja razredu i učitelju
  • Preuzimatelj materijala -preuzima radni materijal te je zadužen za njega. Dijeli ih članovima grupe. Jedino se on može dići od stola i uzeti materijale. Nakon završetka vraća radne materijale.
  • Planer - brine se da grupa riješi zadatak u zadanom vremenskom roku, te konstantno prati koliko vremena je preostalo
  • Poticatelj – potiče svakog u grupi da da svoj maksimum, pohvaljuje njihov doprinos, potiče međusobnu suradnju, vodi računa da nitko u grupi nije izostavljen. Posebno je zadužen da pohvali kad netko napravi nešto dobro, iznese neku dobru ideju.

 

ČETIRI TEMELJNA NAČELA KOOPERATIVNOG UČENJA:

  • Pozitivna međuovisnost članova u grupi
  • Individualna odgovornost
  • Podjednak doprinos
  • Simultana interakcija


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Petra Žganec   datum: 17. 1. 2018.

Osnovna škola Strahoninec

Čakovečka 55, Strahoninec, 40 000 Čakovec

Tel.: 040/333–408

Pedagoginja: 040/600-097

e-mail: ured@os-strahoninec.skole.hr 

os-strahoninec@ck.t-com.hr

OIB škole: 74447463180


Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 1. 2011.

Ukupno: 1052137
Ovaj mjesec: 5829
Ovaj tjedan: 706

Tražilica






preskoči na navigaciju