preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
KUTAK ZA UČENIKE

19.5. utorak

Jutrekoooo…..

Evo nas u novom danu. Bravo za sve vas koji ste i opet bili vrijedni i jučer mi to svojim zadaćama dokazali. Ništa manje ne očekujem i danas. Budite marljivi koliko god vam je ponekad i naporno i teško.

Idemo redom.

Hrvatski jezik i Likovnu kulturu danas povezujemo.

 

1.Hrvatski jezik, B. Čakarun: Sunce u duši - interpretacija   str. 180. 181.

  1. Promotri ilustraciju. Što vidiš na njoj? Kako bi joj dao/ dala naslov? Zabilježi u pisanku!

 

               

Sunce i more daju ljeto! Svi mu se radujemo!

  1. Danas upoznajemo pjesmu koja nam donosi ljetne sličice. Otvori čitanku Zlatna vrata 4 na 180. i 181. stranici i pročitaj pjesmu Branka Čakaruna pod naslovom Sunce u duši.

 

Vjerujem kako te pjesma oduševila!

Razmisli i zapiši: Kako možeš NOSITI SUNCE U DUŠI

Je li vedrina kojom zračimo prema ljudima koje volimo dovoljna za to? Je li to pomaganje, jesu li to lijepe riječi?

  1. Pročitaj pitanja uz pjesmu i usmeno odgovori na njih!

Pjesma ima dvije kitice, a svaka ima šest stihova. Podcrtaj u svakoj kitici riječi koje se rimuju!             
              Zaokruži stihove koje pjesnik ponavlja – prisjeti se, zašto on to radi? Što želi istaknuti tim ponavljanjem?

Izdvoji najljepšu pjesničku sliku! 

  1. Zabilježi u pisanku plan ploče:

 

                                   Sunce u duši

                                                           Branko Čakarun

 

Književna vrsta: pjesma
Tema: slike ljeta u nama 

Pjesničke slika: ( prepiši tebi najljepšu pjesničku sliku)

 

  1. Odgovori na pitanje: Kako ti možeš zagrliti cijeli svijet? Kada? Što trebaš napraviti? 

 

  1. Ponovno pročitaj pjesmu i pronađi u njoj ono što je pjesnika potaknulo da napiše pjesmu! Sjeti se, rekli smo da su to motivi.

 

Motivi: more, ptica, klupa, krošnja stabla, Sunce

 

  1. Likovna kultura - imajući na umu sve ove motive, toplim bojama temperama , vodenim bojama ili pastelama ( što imaš kod kuće) naslikaj radosnu sliku! Onu koja će imati Sunce  u duši! Pošalji mi svoj rad jer mu se već sad veselim. Sretno!

winkUkoliko se odlučiš za pastele ne zaboravi da ih treba jako stisnuti i da možeš koristiti slikajući  boju preko boje.


PONOVIMO: tople boje su sve nijanse žute,  sve nijanse narančaste i sve nijanse crvene.

 

3.Matematika - Redoslijed izvođenja računskih radnji - vježbanje

 

  1. Za početak pročitaj zadatak. Postavit ćemo ga služeći se zagradama, a potom izračunati!

Ivan je uštedio 2 780 kuna. Petar je uštedio 280 kuna manje od Ivana, a Luka je uštedio 5 puta manje kuna od Petra. Koliko je kuna uštedio Luka?

 

(2780 – 280) : 5 = 

 

Nadam se da si radio/ la ovako? Ako jesi, dobro je!

 

PONOVIMO!!
Kad u matematičkom zadatku imamo zbrajanje, oduzimanje, množenje i dijeljenje – prvo množimo i dijelimo, a zatim zbrajamo i oduzimamo.

Ako su u zadatku zagrade, one imaju prednost, prvo rješavamo ono što je u zagradi!!

 

      Mi smo u ovom zadatku imali zagrade. One imaju prednost. Računamo ovako:

(2780 – 280) : 5 = 2 500 : 5 = 500           

Dakle, Luka je uštedio 500 kuna.

 

  1. Danas i dalje uvježbavamo redoslijed izvođenja računskih radnji!
     

Sada otvori radnu bilježnicu  Moj sretni broj 4 na 117. stranici i riješi zadatke koji se tamo nalaze.

Ne žuri, uvijek poštuj redoslijed izvođenja radnji, računaj polako i ne bi trebalo biti nikakvih problema! 

 

Od mene imate veliku pusu i do sutra sve vas grlim.

 

 




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Hozmec   datum: 18. 5. 2020.

Osnovna škola Strahoninec

Čakovečka 55, Strahoninec, 40 000 Čakovec

Tel.: 040/333–408

Pedagoginja: 040/600-097

e-mail: ured@os-strahoninec.skole.hr 

os-strahoninec@ck.t-com.hr

OIB škole: 74447463180


Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 1. 2011.

Ukupno: 1061862
Ovaj mjesec: 3586
Ovaj tjedan: 1222

Tražilica






preskoči na navigaciju